Friday 6 August 2010

greg. gregorius

greg. gregorius

min älskade vän. min vän i över 16 år.
min vän som minns hur svårt jag har haft det. min vän som alltid slickat mig på kinden.
Min älskade Gregorius von Leavenworth. Grand Old Man.

Jag visste att du är gammal. Jag har vetat det länge. Men du har alltid varit en del av mej. Min familj. Nu är du borta. Din fysiska fina lurviga kropp är borta.

Du har alltid vartit den finaste fina hund som finns. Efter min Brutus.


Så om jag får lov. Det känns rätt nu, kan jag. Kan jag kanske få en vän.
En liten Bertha Gorgeus? Efter dig o Brutus. Mina fina herrar. Dom bästa djävla terriers som finns. Dom bästa finaste vänner en Nina kan ha.

jag sa att jag inte skulle gråta.

Men jag gör det.

Jag har gråtit hela dagen. Jag vet att jag kommer att sakna dig så. dendär gården kommer inte att vara samma nu när du är borta. Jag minns ditt skall. Din bossighet.
Nu är du borta.


dom säger att du bara är en hund.

men för mig är du mer än det.

ja, jag vet att du hade ett bra liv. det var nog så. Jag vet det.

No comments:

Post a Comment