Friday 27 July 2007

man är ju arg ofta.

det krävs för att kunna känna äkta glädje.
helt realistiskt sett alltså.

ofta är man arg på bilister.
speciellt när man cyklar.
man vill visa fingret åt dom konstant.
och man spottar feta loskor efter dom.
man spänner musklerna och försöker se riktigt frisk ut.

så dom ska tycka skit.
och fatta att dom fetmar till.
och fatta att dom skitar ner.

det är mycket om detdär nu.
att skita ner.
att jorden är nerskitad. förstörd.
och därför regnar vi bort.
och på sunnny beach kokar dom bort.

det är inte roligt.

och "sejerna" och "grapparna" klagar över regnet.
man ska ha sol och bli brun.
så man drar till södern. och ska ha hotell med AC.

och nej.
JAG. är inte bättre. men jag har ett stort tungt satans lass till dåligt samvete.
kan inte sova om nätterna.
kämpar med att se rätsidan.
hoppas att det är normalt. regnet och skiten.

skaffade aldrig körkort.
så jag åker nästan aldrig bil.
undrar om min personlighet ändras då jag färdas i bil?
blir jag också aggressiv och tycker att feta tanter på cyklar ska hålla sig undan.

jag cyklar mycket.
varje dag.
flera gånger är jag nära döden. inte för att jag inte kan trafikregler.
jag är exemplarisk i trafik.
kunde transportera nyfödda bebisar ooch porslinskatter med mig.
jag stannar upp vid övergångsställen. väntar på att få ta mig över.
och när någon SER mig mimar jag MERCI. eller TACK. eller KIITTI VITUSTI SAATANA.
det sista om det regnar och/eller blåser djävligt.
det blir ofta det sista.
för det regnar ju hela tiden för att ni era lata djävlar satan ska sitta på era feta rövar och köra era äckliga perkeles plåtskitmetallskrotbilar till era äckliga onödigaasjobb.

No comments:

Post a Comment