Sunday 13 January 2008


ok. javisst. det har varit ett bra år trots att jag idag, på årets sista dag känner mig värdelös och onödig. värd att bli överkörd. påkörd. whatever.

i år har jag varit i Afrika.
i år var jag på cypern med O.
i år har jag fått vara tillsammans med O.
i år har jag fått lära känna hans familj o katten Elliott.

i år har jag haft nog med pengar för mat o hyra o annat med.

i år har alla mina vänner besått och är fortfarande mina vänner.
med många av dom har vänskapen vuxit.

i år har jag fått nya vänner.

i år har jag jobbat med Mobile Box.

i år har jag ställt ut mina verk på flera olika tillställningar.
i år har jag fått några stipendier.

mina föräldrar har mått bra i år och min bror är lycklig.

mariella har fått ett nytt jobb och skall flytta till ett annat land. närmare mig.
Minna och Öyvind gifte sig på PikkuPukki. Det var den vackraste fest jag har varit med om.
Och dom två skall få ett barn.
Mina hundkompisar har mått bra fast några av dom har föråldrats mycket.

ute i världen är allt lika skit som förr.
Men folk har äntligen fattat att vi måste göra nåt för miljön.
för våra barns framtid.

så helt skit var det kanske inte.

No comments:

Post a Comment