Monday 25 June 2007


Torsdag.
ont ont ont i gamla ryggen och båda äggstockarna.
hoppa uppochned till Loverboy. Vart försvann Billy Ocean med sin fina grötiga röst?
tvättar kläder. ludd bland allt det svarta. en massa äckliga hårspännen som inte är mina. hur kommer dom i tvättmaskinen? men luddet kommer från min servett som låg i bakfickan på svarta byxan. servetten som jag inte ens använde. är inte den typen som bär servett. utom då jag tvättar svarta kläder.

en skitdag. men nu skrattar jag. bastanta damen har stått och prövat bikini framför spegeln. bastanta damen skrek och kastade sig på golvet och gjorde situps till how will I know if he really loves me. efter 20onde lyftet kom skrattet - träning en dag före expansiv exponering av strankropp på söder ö. hehe. ge mej en gintonic och jag glömmer dallriga kroppstankar.

Ryggen värker. värken kommer från den bastanta baken. orsakat av drag på stjärten nattetid. inget att leka med. men bastanta damen vet att träning är a och o.
och drag är aijabaija.


kvinnosysslor. herregudfanihelvete.

tänkte fixa till ögonbrynen. lite snygg mörk färg. tvättas bort efter 10 minuter. tyvärr glömdes färgen bort denna gång och bastanta damen ser ut som en rysk gammal tant. utan pälsmössa. tack o lov för pannlugg. försökte frisera skiten med pincett. men det gjorde för ont och blev egentligen bara värre. och senn värkte ryggen och man blev skitnödig. igen. orsakat av Astra Zenecas sketna antibiotika. som igen sin tur käkas pga hundslagsmål och bett på handleden. sommaren är fantastisk!

och det blåser...

allt är fel. och allt borde vara fint. perfekt. man ska på charter med en snygg smart man. men man gör allt fel och är bastant. man får svälja, skratta och hoppas att ingen ser ögonbrynen och lämna astra zenecas skitpiller hemma.

(minns gamla tankespår.
Tankespår 1: hur jag i tallinn sommaren 2004 tyckte synd om alla extremspacklade och filade systrar. undrade om dom gör nåt annat än pyslar med sitt yttre.
Tankespår 2:blåsten. var i Reykjavik och det blåste. tänkte att jag aldrig ville bo där. synd för jag älskar isländsk mentalitet. kanske blåst är bra?
Tankespår 3: 2 dagar sängliggandes på stugan i Manamansalo. pga ryggbesvär. myggen bets. i sömnen rörde jag en arm och skrek av smärta. grät när Gloria G. sjöng "I'll survive"på radion. tänkte på ålderdom och förfall.
Tankespår 4: Ville en gång befria mössen och kaninerna från astra zeneca med en Steinbecksk AnimalFarmliga. I varje fall belägra Astras infart. o rubba cirklar. ring mig om det lockar. pax för grisen!

No comments:

Post a Comment